28/12/2025 - 22:09
Més

    L’Ajuntament de Bocairent amplia les subvencions per iniciar activitats econòmiques

    L’Ajuntament de Bocairent ha anunciat un increment del 25% en les subvencions destinades a persones emprenedores dins del programa municipal Bocairent Emprén, que arriba enguany a la seua quarta edició. Les ajudes estan dirigides a impulsar nous projectes empresarials i donar suport a iniciatives econòmiques que s’establisquen al municipi.

    Aquesta convocatòria de 2025 permet optar a dues modalitats: una ajuda general de fins a 1.250 euros i una ajuda específica de fins a 1.875 euros, destinada a persones menors de 35 anys, majors de 55 o projectes ubicats al Barri Medieval. Totes dues línies econòmiques representen un increment significatiu respecte de l’any anterior.

    La regidora d’Ocupació, Empresa i Emprenedoria, M. Luz Pascual, ha explicat que “aquest increment és una mostra clara de l’aposta de l’Ajuntament pel programa Bocairent Emprén, amb el qual volem donar suport a les persones i empreses que inicien una activitat econòmica al nostre poble”. Pascual ha recordat que la convocatòria està oberta tant a veïns del municipi com a emprenedors d’altres localitats que vulguen establir-se a Bocairent.

    Les sol·licituds per accedir a les ajudes es poden presentar fins al 24 de novembre, i tota la informació detallada està disponible al portal municipal bocairent.es. La regidora ha avançat també que l’Ajuntament mantindrà aquest compromís l’any 2026, amb una nova edició del programa.

    Més informació sobre la convocatòria

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    00:48:20

    «Ya vienen los reyes» connecta amb el port d’Atenes en el seu segon programa

    El programa "Ja Vénen els Reis" ha continuat hui la seua emissió especial del 50 aniversari, traslladant la il·lusió...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies