Inici Vall d'Albaida Bocairent Jubilats i pensionistes de Bocairent tanquen una setmana de xarrades, cultura i...

Jubilats i pensionistes de Bocairent tanquen una setmana de xarrades, cultura i convivència

0
2026_09_29_NP_setmana_tercera_edat_2026
2026_09_29_NP_setmana_tercera_edat_2026

L’Associació de Jubilats i Pensionistes Sant Blai de Bocairent ha tancat la 37a edició de la Setmana Sociocultural de la Tercera Edat, una iniciativa desenvolupada amb la col·laboració de l’Ajuntament a través de la Regidoria de Gent Gran i Envelliment Actiu.

La programació va tindre com a pròleg la trobada comarcal de persones jubilades celebrada a Albaida, que va reunir prop de 1.000 assistents i va comptar també amb representació de Bocairent.

Cinc dies d’activitat a Bocairent

La programació pròpiament local va començar dilluns 21 de setembre amb una xarrada de la podòloga Inés Sanchis. Dimarts, Vicent Carbonell va abordar el món de les plantes medicinals, mentre que dimecres es va organitzar una excursió a Cartagena.

La setmana va continuar dijous amb una sessió de cinema i va finalitzar divendres 25 amb una representació teatral protagonitzada per membres de la mateixa associació i un sopar de germanor.

La llar de jubilats inicia el curs

El regidor de Gent Gran i Envelliment Actiu, Joan Vañó, ha situat la iniciativa com un espai de trobada i socialització per a les persones majors. La setmana cultural funciona, a més, com l’inici del nou curs d’activitats de la llar de jubilats.

La celebració arriba en un moment de continuïtat de la programació social i participativa de Bocairent, on durant estes setmanes també està en marxa la cinquena edició dels pressupostos participatius DecidimXBocairent, amb propostes obertes fins al 5 d’octubre.

Sense comentaris

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.