La Policia Nacional determina la causa de la mort del cadàver que va aparèixer al riu Clariano

Les investigacions de la Policia Nacional sobre l’aparició del cadàver d’un home al riu Clariano la setmana passada han determinat que fou una mort accidental.

Segons els resultats de l’autòpsia, l’home de 35 anys, veí de Vallada, però resident a Ontinyent, s’han descartat qualsevol altra causa de la mort, i han determinat que la caiguda al riu ha estat un desgraciat accident.

D’aquesta manera, la Policia Nacional dona per conclosa la investigació sobre aquest succés, del que es va donar coneixement el passat dimecres una telefonada d’alerta sobre la troballa.

- Advertisement -

Últimes notícies

Cristian Verdú (Compromís) serà el nou alcalde d’Aielo de Malferit després de la renúncia de Juanra Espí

El canvi d’alcaldia a Aielo de Malferit ja és una realitat. L’Ajuntament va celebrar el passat 3 de març...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -