Declarat un incendi forestal a Bocairent amb mitjans aeris i terrestres

Incendi forestal al Barranc d’Ontinyent, dins del casc urbà de Bocairent

Una nova emergència s’ha declarat aquest dissabte 1 de juny a Bocairent, on s’ha registrat un incendi forestal en la zona del Barranc d’Ontinyent, molt pròxima al nucli urbà de la localitat.

Segons ha informat Emergències GVA a través del seu canal oficial @GVA112, el foc s’ha iniciat en una zona forestal de difícil accés però molt propera a habitatges, la qual cosa ha motivat una resposta ràpida i contundent per part dels serveis d’emergència.

Dispositiu d’extinció desplegat

Per tal de controlar el foc, s’han mobilitzat:

  • ➡️ 1 unitat de brigades forestals (GVAbforestals)
  • ➡️ 1 autobomba
  • ➡️ 5 dotacions de Bombers del Consorci Provincial de València
  • ➡️ 1 mitjà aeri per a reforçar l’extinció des de l’aire

Actualització a les 19:50 h

Els primers efectius arribats al lloc han confirmat que la situació estava sota control i no era necessària la presència del mitjà aeri. Per tant, s’ha cancel·lat l’eixida de l’helicòpter previst per a l’extinció des de l’aire.

La coordinació entre brigades i bombers està permetent actuar amb rapidesa i eficiència des de terra.

Paral·lelament, l’Ajuntament de Bocairent ha informat que l’incendi s’ha produït a la zona de la ruta fluvial Canaleta – pont de Mitja Calça, i que hi treballen també els equips de ACIF Mariola Verda amb la col·laboració del veïnat de la zona.

A la mateixa hora, a les 19:50 h, des del consistori s’ha assenyalat una evolució favorable de la situació.

Actualització a les 21:25 h

Segons nova comunicació d’Emergències GVA, l’incendi s’ha declarar com a extingit.

També et pot interessar:

- Advertisement -

Últimes notícies

Un home de 35 anys detingut a Ontinyent després d’intentar fugir d’un control i xocar amb un vehicle policial

La Policia Nacional ha detingut a Ontinyent un home de 35 anys després d’una persecució policial iniciada quan el...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -