17/07/2025 - 13:03
Més

    L’hospital d’Ontinyent dòna material sanitari a Paraguay

    L’Hospital d’Ontinyent ha realitzat una donació de material sanitari del qual nombroses empreses tèxtils de la zona van donar al principi de la pandèmia. Es tracta d’una iniciativa que ha tingut el Dr. Io Silvero, metge d’urgències de l’Hospital i natural de Paraguai, que tenint previst un viatge a la República de Paraguai va pensar a aprofitar el seu equipatge per a portar tota l’ajuda material que ha pogut.
    L’Hospital d’Ontinyent ha ofert aquest material que no ha fet falta utilitzar aquí perquè ja es disposa de subministrament suficient.

    En concret s’ha enviat bates impermeables, màscares, viseres protectores i guants.
    A la foto, professionals del servicio de Medicina Familiar del Hospital de Clíncas de la Universitat Nacional d’Asunción, (Paraguai) En la fotografía, el Dr. Io Silvero junt a personal de l’Hospital on s’ha fet la donació.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    La Casa del Delme es consolida com a refugi climàtic i punt cultural a l’estiu d’Ontinyent

    La Banda Jove Comarcal clausura la seua gira 2025 al Parc de La Vila d’Ontinyent Ontinyent, 16 de juliol de...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies