27/08/2025 - 8:38
Més

    Increment de 125 nous positius i dos morts per la Covid-19 en la Vall d’Albaida

    Continua la evolució de la pandèmia, i per desgràcia, no a la baixa, si nò a l’alça. Així ho reflexen les últimes dades publicades per la Conselleria de Sanitat publicades avui divendres, on s’han enregistrat dos noves morts a Ontinyent.

    En quant als nombre de positius, s’incrementen en un total de 125 en tota la comarca. Ontinyent registra 72 nous positius, i una IA de 537,53. Olleria 15 nous casos.9 a Fontanars dels Alforins. Aielo de Malferit 8. 6 a Albaida, 3 a les poblacions de Benigànim i Castelló de Rugat. Alfarrasí, Llutxent i Montaverner 2 nous positius. 1 a Guadasèquies, Agullent i Benicolet.

    Avui divendres, Ximo Puig compareixera per anunciar noves mesures adicionals per fer front contra la covid en algunes poblacions.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    “La Gran” al Museu del Tèxtil obri portes amb música, tallers i ludoteca a Ontinyent

    “La Gran” arranca al Museu del Tèxtil amb música, tallers, ludoteca i mercat d’artesania Ontinyent ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies