Felipe Carrasco es desvincula laboralment d’ATEVAL

Com a conseqüència de l’inici de la seua nova etapa com a diputat en les Corts Valencianes, Felip Carrasco, qui fins ara era Secretari Tècnic i Cap del Departament de Competitivitat i Innovació d’ATEVAL, ha considerat l’oportunitat de comú acord amb el Comité Executiu d’ATEVAL de desvincular-se de la relació directiva que ha mantingut en els últims ants, a través de la sol•licitud d’excedència laboral per ocupació del nou càrrec públic i fins a la desaparició de la causa que ho origina.


L’Associació, en nom del seu president Càndid Penalba i òrgans de govern, ha felicitat a Felipe Carrasco per la seua excel•lent labor professional en la seua carrera executiva en ATEVAL, on ha prestat els seus servicis professionals de forma satisfactòria.

- Advertisement -

Últimes notícies

L’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent porta ‘Territori Simfònic’ a Utiel, Enguera i Sueca

L’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent continua Territori Simfònic amb concerts gratuïts a Utiel, Enguera i Sueca durant setembre.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -