15/09/2025 - 11:06
Més

    El PP d’Ontinyent considera decebedora la proposta d’ordenances

    Defraudant, així considera el Partit Popular d’Ontinyent després d’haver analitzat la proposta de les noves ordenances del govern de la ciutat que es va presentar dimarts passat, segons el portaveu dels populars “han presentat una proposta continuista i insensible”.

    Filiberto Tortosa, portaveu del grup Popular, “el govern d’Ontinyent, a pesar de tindre oportunitat, no atén a les necessitats dels ciutadans que estan patint la crisi, ja que podrien rebaixar els principals impostos com són la contribució i el de vehicles”

    Tortosa a firma “la forma més directa d’ajudar als ciutadans és abaixar els impostos, just el contrari que estan fent des del govern d’Ontinyent”.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El Festival Nómade completa programació amb mercat gastroartesà a Ontinyent i Bocairent

    El Festival Nómade completa la seua programació amb música, gastronomia i comerç local Ontinyent i Bocairent...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies