17/11/2025 - 11:12
Més

    Compromís demana explicacions per la agressió policial a Ontinyent

    El  Portaveu del Grup Municipal COMPROMÍS en l’Ajuntament d’Ontinyent, Josep Francés, ha declarat que després les agressions policials a València que han patit estudiants i ciutadans en general, no és res interessant que estiga el debat obert a la nostra ciutat i s’ha d’aclarir per bé de tots.

    Per un costat, la policia nacional ha justificat la càrrega policial i la detenció, per la resistència i els insults, la qual cosa ha intensificat les protestes dels ontinyentins al carrer i les xarxes socials.  Per altra banda tant la versió de l’arrestat com dels testimonis presents que van gravar el vídeo que circula per internet, expliquen que va ser agredit encara que va posar totes les facilitats als agents.

    COMPROMÍS, proposa que s’obriga una investigació a fons dels fets succeïts a l’estació de RENFE a Ontinyent el passat 28 de febrer, per a depurar responsabilitats, si s’aplega a eixa conclusió i es prenguen les mesures adients amb ambdues parts .

    “No podem oblidar, que encara que l’arrestat haguera insultat als agents segons la versió policial, en cap cas estaria justificada la violència ”, destaca Josep Francés.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    La Societat de Festers proposa retallar temps a l’Entrà amb un màxim estable de bandes

    La Societat de Festers proposa una Entrà més àgil amb un límit estable de bandes i major ritme La Societat...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies