16/12/2025 - 13:57
Més

    Xavi Sarrià, primera confirmació del Festival Diània 2018

    Aquest matí la pàgina de Facebook del Festival Diània ha anunciat a Xavi Sarrià com a primer artista confirmat per a l’edició de 2018.

    L’excantant d’Obrint Pas arribarà a Ontinyent amb el seu nou projecte musical en el qual està acompanyat per una nombrosa banda de músics, i que arranca amb el disc “Amb l’esperança entre les dents”.

    Així mateix, des de la pàgina del Diània s’ha encetat un sorteig d’entrades i s’ha recordat que continuen a la venda les 300 primeres entrades, a un preu reduït de 13 euros.

    El Diània tornarà a Ontinyent en 2018 després d’un any de descans, i ho farà amb un festival d’una jornada, el pròxim 31 de març.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies