Neus Torrent, campiona provincial

Dissabte passat 29 de setembre el club esportiu Ontinyent es va traslladar fins a la ciutat de Sueca per a competir en el campionat nacional base amb el conjunt Cadet format per Mireia, Sofia, Alba, Martina i Carolina. Elles cinc van realitzar un exercici de 5 cèrcols, tot i a pesar de cometre alguns errors, es van classificar per a la fase autonòmica.

En la copa base individual van competir en la categoria aleví amb exercicis de pilota, Clàudia Simao i Paula Gómez i en la categoria benjamin un un exercici de corda, Neus Torrent, que es proclama com a campiona provincial de la categoria benjamin de la copa base individual.

El Club esportiu Ontinyent segueix treballant sense parar, el proximo sabado el conjunt alevin absolut i el conjunt sènior es presentaren en el control per a la copa comunitat conjunt en la seu de la ciutat de Lliria i el diumenge en conjunt cadet base i Neus Torrent en la fase autonòmica del campionat nacional base i copa

- Advertisement -

Últimes notícies

Un operari cau en les obres de la piscina municipal d’Ontinyent i resulta ferit

Un home de 31 anys ha resultat ferit este divendres de vesprada després de patir una caiguda mentre treballava...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -