25/02/2026 - 0:30
Més

    La Guàrdia Civil registra un habitatge de l’Olleria en la cerca de Marta Calvo

    La Guàrcia Civil ha registrat durant el matí d’avui dijous un segon habitatge del principal sospitòs de la desaparició el passat 7 de novembre a Manuel, Marta Calvo.

    En aquesta recerca, els agents creuen que Calvo podria haver estat a l’Olleria, i per això duran a terme registres al municipi de la comarca, per intentar trobar alguna pista. Segons altres mitjans de comunicació, els propis agents creuen que el sospitós podria haver ixit del país.

    A hores d’ara, s’ha pogut contrastar que el fugitiu si va arribar a estar als pis de l’Olleria després de trobar-se en Marta, entre el 7 i el 10 de novembre. L’habitatge ha estat inspeccionat de forma detallada per l’Equip Central d’Inspeccions Oculars i del Laboratori de Criminalística de València snese que hagen trascendit els resultats.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Dos accidents de trànsit a la Vall d’Albaida deixen dos ferits traslladats als hospitals de Gandia i Ontinyent

    La Vall d’Albaida ha registrat este diumenge dos accidents de trànsit amb resultat de dos persones ferides, que han...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies