“La Gran” arranca al Museu del Tèxtil amb música, tallers, ludoteca i mercat d’artesania
Ontinyent ha inaugurat “La Gran”, la programació municipal que complementa la Setmana Gran de Moros i Cristians 2025, amb el Museu del Tèxtil com a epicentre d’oci, cultura i gastronomia.
Activitats per a totes les edats
Al pati superior del museu s’ha habilitat una zona de música en directe i un espai gastronòmic; mentre que a l’entorn del recinte hi ha ludoteca infantil amb més de quinze jocs de fusta gegants, tallers participatius i mercat d’artesania en horaris de matí i vesprada.
Un espai neuràlgic en festes
L’alcalde Jorge Rodríguez i la regidora de Festes Àngels Muñoz han destacat que “La Gran naix per sumar experiència festiva i oferir alternatives familiars, culturals i gastronòmiques al voltant del Museu del Tèxtil, que s’ha consolidat com a punt de trobada”. Des de la Societat de Festers s’ha subratllat la bona coordinació amb el consistori per complementar els actes tradicionals.
Gastronomia i música
L’oferta inclou una zona de tapes en format mercat al museu i, el divendres de l’Entrada, pantalla gegant i menjar ràpid al Parc Mestre Ferrero. Tot plegat completa les novetats d’oci i gastronomia ja anunciades.
Serveis i informació útil
- Aparcament: consulta els pàrquings gratuïts als accessos.
- Seguretat: Punt Violeta a la Glorieta en horari nocturn.
- Hidratació: nova font d’aigua freda a Martínez Valls – Daniel Gil.
- Turisme: rutes als refugis i a la Vila durant la setmana.
Una setmana d’ambient
“La Gran” se suma a l’ambient generat pels actes previs com la Nit Gran amb Pep Botifarra i la presència institucional anunciada per a l’Entrada, amb més de 15 autoritats confirmades i la participació de Diana Morant, Rebeca Torró i Pilar Bernabé.
Consulta la programació completa de les festes per horaris i localitzacions.
Etiqueta: #MICONTI25