16/12/2025 - 21:01
Més

    Jorge Rodríguez nou Secretari General del PSPV-PSOE de La Vall d’Albaida

    L’alcalde d’Ontinyent i Secretari General dels socialistes ontinyentins, Jorge Rodríguez, ha estat proclamat esta vesprada com a nou Secretari General del PSPV-PSOE de La Vall d’Albaida. El nomenament de Jorge Rodríguez al càrrec s’ha produït al Congrés Comarcal del partit, que ha tingut lloc a la seu del PSPV-PSOE d’Ontinyent, i a la qual han assistit delegats de les diferents agrupacions del partit a la comarca.

    Jorge Rodríguez, qui havia presentat la seua candidatura a petició de destacats alcaldes i portaveus socialistes de La Vall, agraïa el suport rebut per part de tots i totes, destacant que els socialistes de la comarca “hem de mostrar a la ciutadania com treballem i fem les coses els socialistes allà on tenim l’oportunitat de governar: afrontant els problemes, donant solucions i estant al costat de la gent”, una forma de governar contraposada a la del Partit Popular, un partit Un partit, destacava, “que ha abandonat a la Vall d’Albaida”, deixant de costat l’agricultura i la indústria tradicional “i que ha dedicat els nostres impostos a malgastar-los ens Fórmula 1, terres mítiques i grans obres, quan no han acabat en les butxaques dels corruptes”, subratllava.

    Jorge Rodríguez, que és el primer alcalde d’Ontinyent en accedir a la Secretaria General del PSPV-PSOE de La Vall d’Albaida, mostrava el seu convenciment que els veïns i veïnes de la comarca “reclamen una resposta sensata i creïble a les seues necessitats, una resposta que els socialistes poden donar i que la ciutadania està desitjant”.

    El líder socialista, qui recentment també era designat com a Secretari d’Indústria a l’executiva del PSPV-PSOE Valencià de Ximo Puig, mostrava el caràcter “integrador i comarcalista” de la que serà la seua nova executiva, que comptarà al càrrec de President amb l’alcalde de Bocairent, Josep-Vicent Ferre; amb la tinent alcalde d’Albaida, Eva Tormo, com a vice-secretària; Jordi Vila, de El Palomar, com a Secretari d’Organització, i Rebeca Torró d’Ontinyent com a responsable de Política Municipal.

    Jorge Rodríguez posava de relleu que “la feina que queda per davant és molta” i qualificava el període que ara s’obri per al partit a la comarca com “un gran repte que tenim per davant, el de traslladar a la ciutadania el missatge clar i nítid de què els socialistes de la Vall d’Albaida estan dedicats en cos i ànima a treballar pels seus ciutadans i ciutadanes”, manifestava el líder socialista.

     

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies