16/12/2025 - 19:22
Més

    Infermeria lidera la matriculació al Campus d’Ontinyent

    El Campus d’Ontinyent ha cobert el 100% de les places de matriculació a les seues quatre titulacions per al curs 2017/2018 (Infermeria, Administració i Direcció d’Empreses, Mestre d’Educació Infantil i Ciències de l’Activitat Física i l’Esport), quedant 1293 estudiants en llista d’espera.

    D’aquesta manera, la demanda global a les quatre titulacions (1536 persones) és 6’32 voltes superior a l’oferta de nous alumnes per al proper curs, de 243 places (79 d’Administració i Direcció d’Empreses; 58 de Mestre d’Educació Infantil; 55 de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i 51 d’Infermeria). Destaca especialment que a Infermeria, que s’ofereix per primera volta a la ciutat, la demanda ha estat la més elevada al Campus (737 persones), requerint-se una nota de tall de 10’588 per accedir a les places ofertades.

    El President de la Fundació Campus Ontinyent i Alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, ha valorat com a “magnífics” estos resultats, “que demostren que l’aposta per Infermeria ha estat un encert i el treball conjunt d’Ajuntament, Universitat i Caixa Ontinyent per consolidar Ontinyent com a ciutat universitària segueix en la direcció correcta”, un treball que recordava que “ha servit en sols 5 anys per duplicar les titulacions i crear el nou edifici del Campus, quan al període anterior havia estat en perill fins i tot la continuïtat de la universitat a Ontinyent. No ens enganyàvem en parlar del potencial universitari de la ciutat i estes xifres de matriculació ho tornen a demostrar”, manifestava.

    Cal recordar que a l’impuls a les noves titulacions i a la construcció del nou Edifici Universitari s’ha d’afegir el treball de la Fundació Campus Ontinyent en iniciatives com “Unisocietat”, “Ociversitari”, beques per a graduats universitaris, la Universitat d’Hivern o la càtedra universitaria d’Innovació Territorial, entre d’altres.

    Jorge Rodríguez afegia que les xifres de rècord assolides en la demanda de matrícula per al proper curs al Campus ontinyentí “ens animen a seguir treballant des de la Fundació i els seus patrons per seguir creixent com a espai de referència en la formació d’alt nivell a les nostres comarques” , concloïa.

    Font: Fundació Campus Ontinyent

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies