16/12/2025 - 15:39
Més

    Gran participació del Triatló Ontinyent al Duatló Escolar de Carlet

    El passat diumenge 10 de febrer es va cel·lebrar a Carlet el Duatló Escolar en fase provincial. EL Triatló d’Ontinyent va tindre molta respresentació en totes les categories, realitzant tots i totes una genial tasca.

    En categoria infantil van disputar la prova: Ana Maria Candrea, Hector Tolsà, David Torró, Pau Minguet i Borja Gandia. Destacar el primer lloc per a Hector Tolsà i l’enorme progressió que estan realitzant tots els triatletes d’aquest grup.

    Pel que fa a la categoria aleví, Mireia Albero, Joana De Llago, Rafel Moral, Fernando, Pau Ferrero i Raul Revert van ser el representats ontinyentins, realitzant una fantàstica cursa en tots els sentits.

    Ja a l’eixida benjamí, aquests xicotets triatletes van gaudir de la prova de principi a fi i comencen a viure les primeres experiències en aquest bonic esport. Celia De Llago, Iris Senabre, Leire Garcia, Hugo Penades, Alex Valles, Ivan Muñiz, Borja Soriano i Joan Torres van ser els encarregats de defendre els colors del club.

    A l’última eixida del matí, l’eixida multiesport, la dels mes menuts, Andreu Penades, Joan Puertos i Ivan Torró van mostrar el seu somriure al seu primer duatló.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies