Cs Ontinyent proposa abaixar els impostos per alleujar els ciutadans i dinamitzar l’economia local

El portaveu de Ciudadanos Ontinyent, Juan Revert, ha proposat “reduir els impostos per al pròxim any”. “Ja fa cinc anys que els exercicis es tanquen en positiu i l’últim superàvit ha sigut una xifra rècord de 2,2 milions d’euros”, ha concretat.

Revert ha assegurat que “l’objectiu de Cs és facilitar la vida dels veïns”. “És hora que tots els ciutadans es beneficien de la gestió i ho noten en les seues butxaques”, ha explicat l’edil qui també ha assenyalat que “viure a Ontinyent té avantatges i un altre més seria tindre impostos més baixos”.

En aquest sentit, ha subratllat que “una menor càrrega impositiva facilita un major consum, dinamitza l’economia local i genera més riquesa”. Per això, el regidor ha indicat que donarà suport al pressupost de 2018 “si es redueixen els impostos i s’inclouen les partides específiques perquè els cotxes elèctrics no paguen la zona blava, que s’eliminen els guals que no compleixen amb la normativa, que es cree el registre d’ADN caní i per a eliminar al mosquit tigre”.

Font: Ciudadanos Ontinyent

- Advertisement -

Últimes notícies

Un operari cau en les obres de la piscina municipal d’Ontinyent i resulta ferit

Un home de 31 anys ha resultat ferit este divendres de vesprada després de patir una caiguda mentre treballava...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -