10/07/2025 - 16:04
Més

    Actuacions de neteja i asfaltat als camins rurals i clavegueram d’Ontinyent

    Ontinyent reforça el manteniment dels camins rurals i serveis municipals

    L’Ajuntament d’Ontinyent, a través de la Regidoria de Camins Rurals i Serveis Municipals, ha intensificat les actuacions de neteja, millora i manteniment tant en camins del disseminat com en serveis urbans. L’objectiu és garantir la seguretat i comoditat de les persones usuàries, especialment en un període de major afluència com l’estiu i les festes patronals.

    Neteja vegetal i millora del ferm en camins del terme

    L’empresa Eulen, adjudicatària del servei de desbrossament, ha actuat recentment en punts com el Camí de la Selva, afectat per l’excés de vegetació provocada per les pluges hivernals i les altes temperatures. Paral·lelament, la Brigada d’Obres Municipal ha realitzat actuacions al Camí de Biar i al Camí de la Font de Morera, on s’ha procedit a escampar terres per recuperar la uniformitat i facilitar el pas de vehicles agrícoles i particulars.

    El regidor Jordi Vallés destacava la importància d’aquestes accions com a part d’una estratègia global: “Sabem que molts veïns viuen al disseminat, i treballem tot l’any per mantindre els camins en condicions òptimes, especialment ara que augmenta l’ús”, explicava.

    Preparació dels aparcaments per les festes

    Amb vista a la Setmana Gran de Moros i Cristians, s’han planificat també tasques de desbrossament als aparcaments perimetrals, per tal de deixar-los a punt davant l’increment de vehicles que es preveu durant les celebracions.

    Actuacions a la xarxa de clavegueram

    Pel que fa als serveis municipals, s’han solucionat diversos embossaments a la xarxa de clavegueram amb la col·laboració de l’empresa local Neteges Calabuig. Les actuacions s’han centrat a l’Avinguda Daniel Gil i l’Avinguda Sant Francesc, retirant taponaments que dificultaven el drenatge.

    El regidor Vallés ha fet una crida a la ciutadania per fer un ús responsable de la xarxa: “Evitem tirar tovalloles, tovalloletes o deixalles pel vàter. Estes accions tenen conseqüències greus tant econòmiques com mediambientals per a la ciutat”.

    Consulta més actuacions municipals a la secció d’Ontinyent de TVDigitalOntinyent.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Mariscal dissenya el cartell de les festes de Sant Agustí 2025 a Bocairent

    Javier Mariscal dissenya el cartell de les festes de Sant Agustí 2025 a Bocairent El reconegut dissenyador Javier Mariscal, creador...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies