13/12/2025 - 21:45
Més

    10.000 quilos de sal i 4 retroexcavadores per atendre les conseqüències del temporal de pluja i neu

    L’Ajuntament ha realitzat accions preventives de neteja a diversos punts del nucli urbà subsceptibles de sofrir inundacions i ha tirat sal a les zones més ombrienques de la ciutat

    L’Ajuntament d’Ontinyent ha preparat un dispositiu per atendre les possibles conseqüències del temporal de pluja i neu que previsiblement afectarà des d’aquest dijous a la Comunitat Valenciana, i que ha motivat que el Servei d’Emergències de la Generalitat Valenciana decrete l’alerta taronja a la comarca de la Vall d’Albaida per risc de nevades.

    En concret, es compta amb 10.000 quilos de sal per desfer gel o neu, així com les màquines per distribuir-la, i fins a 4 retroexcavadores per retirar fang o neu, i que en cas de necessitat actuarien a les rodalies de llocs d’especial importància com l’hospital, els centres de salut o els principals accessos a la ciutat. A més, estaran disponibles i preparats per actuar al voltant de 25 persones de la brigada d’obres municipal.

    Així mateix, com a accions preventives des del Departament de Serveis Municipals s’ha realitzat una neteja generalitzada de trapes a diversos punts del nucli urbà susceptibles de sofrir inundacions com són el carrer d’ Enric Valor, Pintor Segrelles, la zona del Barranquet o l’Avinguda del Tèxtil. Així mateix, des d’aquest dimarts 5 de gener en les zones més ombrienques de la ciutat s’ha estant tirant sal.

    Des de l’Ajuntament d’Ontinyent s’ha instat a la ciutadania a seguir les recomanacions establertes per aquest tipus de situacions en l’apartat de “informació al ciutadà” de la web www.112cv.gva.es, i es recordava que les recomanacions i anuncis que faça l’Ajuntament seran comunicats a través dels canals oficials.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies