Montaverner repartix més de 200 arbres entre el seus escolars

L’Ajuntament de Montaverner ha repartit més de 200 arbres entre els alumnes del CEIP Doctor Esplugues i de la escoleta infantil municipal “tunetes i tunets” amb motiu de la celebració del dia Internacional de l’arbre que se celebra el 31 de gener a la Comunitat Valenciana.

Des de fa anys en el municipi es realitzen activitats des dels centres educatius per a conscienciar sobre la importància de protegir el patrimoni vegetal i cuidar el medi ambient.

L’Alcalde, Jorge Boluda, ha destacat que es tracta d’una acció que des de fa anys es desenvolupa i que permet que en els espais privats les famílies puguen millorar i ampliar els seus espais verds. L’objectiu és fer que Montaverner tinga més oxigen i més vegetació, aconseguint així un poble millor.

- Advertisement -

Últimes notícies

La Guàrdia Civil deté dos homes i intervé quasi 20 quilos de marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut dos homes de 32 i 42 anys i ha intervingut 19.890 grams de marihuana...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -