Debat sobre el menjar ecològic als menjadors escolars

Les AMPEs dels CEIP Lluis Vives, CEIP Bonavista i  CEIP Martínez Valls d’Ontinyent, amb la col·laboració entre d’altres de la CEVA,  han organitzat una xarrada sobre l’alimentació als menjadors escolars i els aliments ecològics, que comptarà amb la presència de Carles Soler Novàs, membre de l’associació Menjadors Escolars Ecològics i redactor de la revista “Sobirania Alimentària”.

El menjador és un espai educatiu on les criatures aprenen sobre diferents aspectes, relacionar-se, respectar, hàbits alimentaris i diferents tipus de sabors. Com a mares, pares i educadors ens interessa saber quis tipus d’aliments consumeixen i la seua qualitat.

Per donar resposta a estes qüestions i a d’altres,  professionals i experts de diferents àmbits aportaràn les seues experiències a la xarrada del proper dia 20 de febrer al Centre Cultural Caixa Ontinyent.

- Advertisement -

Últimes notícies

La Taula Hub, cooperativa de Carrícola vinculada a COEVAL, guanya l’or als Premis nacionals AEbrand

Des d’un municipi de poc menys de cent habitants de la Vall d’Albaida fins a l’escenari del disseny i...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -