14/12/2025 - 0:11
Més

    L’Eset Ontinet rep a l’A.D. Infante després d’una gran actuació a Molina

    El primer equip de l’Ontinyent Club de Bàsquet tornarà a jugar a casa aquest cap de setmana. L’Eset Ontinet s’enfrontarà a l’A.D. Infante en la qual serà la 17a jornada de la lliga EBA. L’encontre serà el diumenge, 4 de febrer, a les 19.00 hores, en el pavelló Fernando Rubio del Col·legi La Concepción d’Ontinyent.

    El conjunt de Saúl Blanco buscarà aprofitar l’espenta que sempre dona jugar davant de la seua afició i que tan bons resultats han donat en ocasions anteriors. L’Eset Ontinet arriba a aquesta jornada després de fer una gran actuació a casa del Molina Basket. Els ontinyentins van perdre per 78-71, en un duel en el qual van tindre molt prop la victòria. Un partit molt igualat i on l’Eset Ontinet va eixir amb molta intensitat a la pista, fent un partit molt seriós, constant i amb una gran actitud.
    L’equip vol rebre amb aquesta determinació a l’A.D. Infante. L’equip de Múrcia està fent una gran temporada, situant-se en el 5é lloc de la taula amb tres victòries més que l’Eset Ontinet, que es manté 8é. Cal recordar que en el partit de la primera volta, a casa de l’A.D. Infante, la victòria se li va escapar a l’Eset per molt poc, finalitzant amb un resultat de 75-71.

    ABONAMENTS MITJA TEMPORADA
    L’Ontinyent Club de Bàsquet ha llançat un abonament de mitja temporada per als sis encontres que encara queden per disputar-se al pavelló Fernando Rubio. Aquest tindrà un cost de 15 euros i permetrà l’accés als partits disputats a casa.
    Els interessats podran gestionar el seu abonament en l’encontre d’aquest diumenge.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies