22/02/2025 - 11:00
Més

    Iván Esparza torna a competir al trinquet d’Ontinyent en la Lliga CaixaBank

    El trinquet d’Ontinyent comptarà aquest diumenge amb les millors jugadores del raspall femení valencià

    Ontinyent es convertirà aquest diumenge 23 de febrer en l’epicentre de la pilota valenciana amb la disputa de dues partides de la Lliga CaixaBank al Trinquet Municipal. A més dels millors pilotaris, l’esdeveniment esportiu comptarà amb la presència d’algunes de les millors jugadores femenines de raspall de la Comunitat Valenciana.

    Una jornada amb protagonisme femení i local

    El regidor d’Esports, Ferran Gandia, ha destacat la importància de comptar amb més partides femenines dins del programa esportiu municipal: “Apostem per l’esport femení i de base, per això hem augmentat la subvenció al club de pilota i l’import de l’acord amb la Federació, amb l’objectiu d’incloure més partides femenines com la d’aquesta jornada”.

    En aquest sentit, a les 10:00 hores tindrà lloc la primera partida de la jornada, en la qual l’equip format per Victoria, Isabel i Fanni (Ajuntament de Rafelbunyol) s’enfrontarà al trio d’Ana, Julia i Natalia (Ajuntament de Pedreguer).

    Posteriorment, a les 11:30 hores, es disputarà una partida d’alt nivell en la modalitat de raspall masculí. L’equip de Xàbia, format per Iván, Lorja i Ricardet, competirà contra la formació d’Oliva, composta per Vercher, Brisca i Jose. Cal destacar la participació del pilotari local Iván Esparza, qui tornarà a jugar davant l’afició ontinyentina en una de les competicions més prestigioses de la pilota valenciana.

    Suport municipal a la pilota valenciana

    El regidor Ferran Gandia ha subratllat la rellevància d’aquest esdeveniment per a la promoció de la pilota valenciana a Ontinyent: “Comptar amb figures destacades de la pilota, tant masculines com femenines, és clau per a continuar fomentant l’esport autòcton entre les noves generacions. Els joves esportistes de l’escola de pilota tindran referents a qui seguir”.

    A més, Gandia ha destacat la bona salut de la pilota femenina i de base a Ontinyent, reflectida en èxits com el recent triomf de Laia, del Club de Pilota Ontinyent, qui es va proclamar campiona autonòmica benjamí de raspall.

    Millores en les instal·lacions del trinquet

    El suport municipal a la pilota valenciana no es limita a l’organització d’esdeveniments, sinó que també inclou millores en les instal·lacions. En resposta a les peticions del club, l’Ajuntament ha dut a terme diverses actuacions al trinquet, com la substitució de la part central de la coberta amb una inversió de 14.000 euros.

    Per a més informació sobre aquest i altres esdeveniments esportius a Ontinyent, visita TV Digital Ontinyent.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Un calendari ple d’activitats marca el Mig Any Fester 2025 a Ontinyent

    El Mig Any Fester 2025 celebra el reconeixement internacional de les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent Ontinyent comença l'any...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -