El CAVAOntinyent-Stocklogistic va viure un intens cap de setmana de competició amb presència tant a nivell estatal com local, destacant especialment la gran marca aconseguida per Laia Asensio als 300 metres llisos en pista coberta durant el Campionat d’Espanya sub16 per equips celebrat a Madrid.
La competició estatal va comptar amb la participació de Laia Asensio, Daniela López i Nacho Marín, que van competir com a atletes filials del València C.A., deixant una actuació molt destacada en les seues respectives proves.
Gran actuació de Laia Asensio a Madrid
Laia Asensio va ser una de les protagonistes del campionat amb una excel·lent marca de 42’’04 als 300 llisos, que li va permetre aconseguir el tercer lloc en la seua prova. Aquest registre suposa marca personal i situa l’atleta ontinyentina en la 13a posició del rànquing nacional de pista coberta, sent a més la primera classificada entre les nascudes l’any 2011.
Per la seua banda, Daniela López va finalitzar sisena als 3.000 metres llisos amb un temps d’11’10’’54, mentre que Nacho Marín va ser cinquè als 1.000 metres amb un registre de 2’44’’91. En la classificació final per equips, el conjunt va obtenir la setena posició tant en categoria masculina com femenina.
Èxit local al cross escolar d’Ontinyent
Paral·lelament, a Ontinyent es va disputar la Fase Local del cross escolar, amb una jornada marcada per l’oratge primaveral i una participació lleugerament inferior a la d’edicions anteriors. Tot i això, els joves atletes de l’escola d’atletisme del club van aconseguir uns resultats molt destacats, pujant fins a 17 ocasions al pòdium.
En categoria Querubins, van destacar els primers llocs de Gerard Coll (2022) i Andreu Torró i Ángela Revert (2019), així com la victòria de Júlia Coll en Querubins 2018. També cal destacar el segon lloc d’Erik Alcaraz en Querubins 2020.
Domini en categories escolars
En alevins, Alma Perales va aconseguir la segona posició i Guillem Navarro la tercera. En infantils, el club va signar un gran resultat amb triplet femení format per Alexa Beneyto, Noa Asensio i Sara Garcia, mentre que en categoria masculina el vencedor va ser Joan Seguer.
Finalment, en cadets, el CAVAOntinyent va tornar a dominar el pòdium amb un altre doble triplet: en xiques amb Isabel Cháfer, Nuria Gómez i Laia Mollà, i en xics amb Álex Penalba, Joel Gandia i Darius Buriza.
Una base sòlida de futur
Aquests resultats confirmen el bon moment de forma del CAVAOntinyent i el treball de base que es realitza des de l’escola d’atletisme, combinant la presència en competicions estatals amb una forta implantació en l’esport escolar local, com ja ha vingut informant TV Digital Ontinyent en l’àmbit esportiu.


