Exitosa Primera Supercopa Ontibasket 3×3 en el Parc Pere IV

El passat dissabte, en el Parque Pere IV, es van celebrar els emocionants partits de la Primera Supercopa Ontibasket 3×3 de la temporada, i ja pots reviure aquests moments emocionants a través de les retransmissions a Twitch.

Els resultats van ser els següents:

  • Campió: Hellfish
  • Subcampió: Benifotrem
  • Tercer classificat: Magic Eureka

I això no és tot, doncs la pròxima setmana, el dijous 26 d’octubre de 2023, donarà inici la Temporada d’Hivern de la Lliga Comarcal 3×3 d’Ontibasket, que es jugarà al Parque Pere IV d’Ontinyent. Tots els dijous, també podràs seguir les partides mitjançant el canal d’Ontibasket a la plataforma de Twitch. Els comentaristes de l’esdeveniment seran Alexis i Joan Andreu, que oferiran comentaris apassionants i realitzaran entrevistes als jugadors. Els partits començaran a les 20:15 hores, i els 11 equips competiran entre ells, amb representants d’Ontinyent, Bocairent i Olleria.

Aquesta setmana, l’equip professional d’Ontibasket es desplaçarà a la segona etapa de la segona lliga 3×3 indoor a Sevilla. L’equip estarà format per jugadors destacats com Tomas Sanchiz (que repeteix a l’equip professional), Esteban Lage, Marcelo Olivera i Akin Arpac, sota la direcció de l’entrenador Nico Sánchez. Cisent Ontibasket competirà al Grup D, on s’enfrontarà als equips de Valencia Basket3x3, Azuqueca 3×3 d’Azuqueca de Henares, Guadalajara, i Peluseros d’Alcalá de Guadaíra, Sevilla.

- Advertisement -

Últimes notícies

La CEL d’Ontinyent celebra l’ampliació a 5 km del radi per a l’autoconsum col·lectiu

La posada en marxa de la Comunitat Energètica Local (CEL) d’Ontinyent va marcar un punt d’inflexió en el model...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -