13/12/2025 - 19:59
Més

    El Club Fon-Do-Kan participa en la III Jornada Interprovincial a Castelló

    El Club de Judo Fon-Do-Kan d’Ontinyent va viatjar el passat diumenge fins a Castelló per a participar en la III Jornada Interprovincial Infantil i Cadet inclosa en els XXXVII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. Aquesta va ser l’última competició puntuable per a poder tindre opció d’anar al Campionat d’Espanya de Judo.

    El club va estar representat en la categoria cadet per Aitana Guerrero Donat, en menys de 57 kg, qui va arribar a competir per la medalla de bronze, però no va aconseguir la victòria, el que definitivament la deixa fora del Campionat d’Espanya, que se celebrarà els dies 26 i 27 d’abril a València.

    Des del club han volgut felicitar a Aitana, per la seua lluita per intentar la classificació fins a l’últim moment. “Segur que en la pròxima temporada, que serà el seu últim any com cadet, ho aconsegueix” declaren des de Fon-Do-Kan.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El PSOE d’Ontinyent exigeix un pla de neteja intensiva per Nadal davant la brutícia als carrers

    El grup municipal del PSOE d’Ontinyent ha denunciat públicament el mal estat de neteja de la ciutat i ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies