13/12/2025 - 22:51
Més

    Cronica del grup master del club de Natacio d´Ontinyent.

    El passat dissabte 28 de novembre la categoria Màsters del Club de Natació Ontinyent assistiren al 2º Control Màster a Gandia. L´equip del CNO va gaudir de la jornada i ho donaren tot a les proves de 100 metres papallona, estils i braça.

    L´equip format per Mila Botella, Ernesto Ros i Afonso Segovia i l´entrenador Vicent Sarrió, destaquen que fins i tot la situació d´excepcionalitat que no permet els entrenaments a la piscina coberta local, han mantes els temps aconseguits fins ara, en la competició d´aquest cap de setmana passat.

    Aquest grup ha sigut el més perjudicat pel tancament de la piscina coberta d’Ontinyent, ja que el volum d’entrenament ha passat de 3 dies setmanals a 1 dia solament. Esperen tornar prompte a la piscina coberta d´Ontinyent per poder entrenar amb regularitat.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies