13/12/2025 - 19:56
Més

    Els alumnes de l’Escola Oficial d’Idiomes podràn demanar cita prèvia per realtizar la matricula

    L’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) d’Ontinyent obrirà demà dimecres 17 de juliol el seu període de matriculació per al curs 2014/2015, que enguany incorpora un sistema amb cita prèvia per a evitar cues. La matrícula, que es tancarà el pròxim divendres 25, es realitzarà a la Casa de Cultura, al Palau dels Barons de Santa Bàrbera.

    Els alumnes que ja estaven inscrits a l’EOI el curs passat –els nous segueixen un procediment diferent- podran matricular-se de 9 a 13.30 hores per al curs que arranca al setembre. Per a fer-ho, hauran de demanar cita prèvia a través de la pàgina web de l’escola.

    Tant la informació sobre la matrícula com el formulari en línia per a demanar la cita prèvia es poden consultar al següent enllaç: http://www.eoialzira.es/aulari-d-ontinyent.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El PSOE d’Ontinyent exigeix un pla de neteja intensiva per Nadal davant la brutícia als carrers

    El grup municipal del PSOE d’Ontinyent ha denunciat públicament el mal estat de neteja de la ciutat i ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies