16/02/2025 - 17:25
Més

    Renfe recuperarà dos serveis en la línia València-Xàtiva- Alcoi

    Renfe recuperarà dos serveis de Mitjana distància, un per sentit, en la línia València-Xàtiva- Alcoi a partir del pròxim 30 de novembre, data prevista per Adif per a la finalització de les obres entre Xàtiva i Alcoi. Hui, durant la presentació de les obres, Juan Carlos Fulgencio, Coordinador de Rodalia a la Comunitat Valenciana, ha anunciat la recuperació de la tercera freqüència. Amb la nova programació s’estableix una oferta global de 6 serveis diaris en la línia, 3 per sentit.

    Amb motiu de les obres que Adif comença hui en la línia i amb la finalitat de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establit un pla alternatiu de transport per carretera entre Xàtiva i Alcoi. El pla consta d’autobusos amb capacitat per a 60 passatgers les parades intermèdies dels quals seran Albaida i Ontinyent i de microbusos de 30 places que tindran parada en totes les estacions del recorregut.

    Renfe adapta progressivament la seua oferta de serveis a l’evolució de la demanda que s’està produint des de la fi de l’estat d’alarma, amb l’objectiu de recuperar els nivells previs a la crisi. La companyia reforça així, el servei en aquelles relacions i horaris en els quals s’estableix una major demanda.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El Circuit de Curses Populars de la Vall d’Albaida 2025 inclou proves per a totes les edats

    La competició inclou 23 curses per a adults i 18 per a categories infantils, amb inclusió per a persones...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -