L’Olleria acollirà un rastre cada segon diumenge de mes, així ho han anunciat este matí el regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Jesús Engó.
El regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, ha subratllat que “esta iniciativa és fruit d’una proposta popular i que té com a principal objectiu oferir un lloc en què tant particulars com empreses puguen vendre articles de segona mà, d’esta manera es beneficia el venedor perquè li reporta uns ingressos econòmics extra i el comprador que pot adquirir productes a un preu més assequible”.
“Els interessats poden trobar tota la informació en l’ordenança del rastre que es troba en la pàgina web de l’Ajuntament o bé pot cridar directament a l’oficina de l’ADL de l’Ajuntament on s’informarà de com poder vendre en el rastre i què es pot vendre ja que per exemple no estarà permesa la venda de menjar, animals, fòssils i restes arqueològiques, relíquies i obres d’art que no acredite documentalment el seu origen o qualsevol tipus de producte pirotècnic o combustible”.
A més Jesús Engo ha comentat que “esta iniciativa més que econòmica és social ja que els interessats a vendre només hauran de pagar 0,50 cèntims el metre quadrat, un preu simbòlic, per la qual cosa esperem que tinga una gran acollida”.
Finalment, ha animat tant als veïns de l’Olleria com a la resta de la comarca de la Vall d’Albaida i comarques veïnes ha participar este diumenge en el rastre ja siga com a venedor o com a comprador.