La Diputació destina 200.000 € a projectes d’obra a Ontinyent per al Clariano, Poble Nou i el magatzem municipal
Ontinyent – El ple de la Diputació de València ha aprovat una modificació de crèdit que permetrà destinar 200.000 € a la redacció de diversos projectes d’obra per a la ciutat d’Ontinyent. Segons explicava la vicepresidenta primera de la corporació, Natàlia Enguix, “aquests projectes són el primer pas indispensable per poder accedir posteriorment a ajudes d’execució, moltes de les quals també poden arribar a través de la pròpia Diputació”.
Projectes per al Clariano, el Poliesportiu i Poble Nou
Del total aprovat, 114.000 € es destinaran a la reforma integral de l’Estadi Municipal El Clariano i al projecte del Centre d’Esport i Natura al pavelló principal del Poliesportiu Municipal. A més, es preveuen 66.000 € per a la redacció d’informes tècnics i jurídics vinculats a accions urbanístiques al barri del Poble Nou, especialment a l’eix del carrer Teixidors, on s’estudia la reurbanització i adquisició de vivendes per a regenerar espais urbans i d’oci.
Finalment, altres 20.000 € es destinaran al projecte del nou magatzem d’obres municipal, que s’ubicarà en el solar adquirit recentment a ADIF amb ajuda també de la Diputació, substituint l’espai llogat actualment per un de propi i optimitzat.
Una planificació per modernitzar Ontinyent
El regidor de Territori, Óscar Borrell, destacava que “aquesta planificació ens permetrà millorar instal·lacions públiques i avançar en la modernització d’infraestructures per a la ciutadania”. En paraules seues, “projectes com el del Poble Nou permetran avançar en la transformació urbana, fent del barri un espai més viu i integrador”.
Enguix: “Continuem treballant perquè Ontinyent reba el suport que mereix”
La vicepresidenta Natàlia Enguix explicava que “aquesta dotació és un pas més dins del treball que venim fent aquesta legislatura per donar suport econòmic a Ontinyent i la Vall d’Albaida”. Enguix lamentava, però, que “una volta més, aquestes ajudes hagen comptat amb el vot en contra de Compromís i PSPV, que demostren estar enemistats amb Ontinyent”. Tot i això, assegurava que “continuarem impulsant iniciatives que permeten que arribe el màxim finançament possible a la nostra ciutat i comarca”.
Els projectes finançats formen part de la planificació que el consistori ontinyentí i la Diputació de València mantenen per coordinar inversions en infraestructures esportives, urbanes i de servei públic al llarg de la present legislatura.


