06/07/2025 - 4:51
Més

    Finalitzades les obres de carreteres que reforcen la seguretat a la Vall d’Albaida

    La Diputació de València ha completat les obres de millora de la comunicació viària entre Ontinyent i Fontanars dels Alforins, una actuació que ha suposat una inversió de 2,5 milions d’euros. Els treballs han inclòs millores en el drenatge i la seguretat de les carreteres CV-651, CV-655 i CV-668, cobrint els termes municipals de Moixent, Fontanars i Ontinyent.

    Principals actuacions

    • CV-655 (Fontanars-Pou Clar d’Ontinyent): Ampliació de la plataforma i millora del pas superior del barranc de la Berberana.
    • CV-668: Subvenció de 512.000 euros per enllaçar amb el casc urbà d’Ontinyent.
    • Instal·lació de cunetes de seguretat i col·lectors en un tram de 3,5 km.

    A més, en el primer trimestre del 2025 es licitaran les obres del Camí Reial entre Ontinyent i Gandia, amb una inversió de 396.344 euros.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Del 21 al 27 de juliol: Extreme Cat converteix Ontinyent en l’epicentre gamer valencià

    Extreme Cat: Ontinyent viu la 3a edició del torneig de Minecraft més extrem Del 21 al 27 de juliol la...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies