13/11/2025 - 14:57
Més

    “Un nou SERVEF al servei de les empreses valencianes” es presenta en ATEVAL

    Avui dimarts 27 de febrer ha tingut lloc a Ontinyent l’acte de presentació del nou SERVEF en el qual han participat, en un seminari empresarial, el Secretari Autonòmic d’Ocupació i Director General del SERVEF, D. Enric Nomdedéu Biosca i de la Directora General d’Ocupació i Formació, Sra. Rocío Briones Morales davant més de 30 empreses.
    En la Jornada s’ha posat en relleu la carta de serveis del SERVEF per a atenció a les empreses i les línies de captació de recursos humans (gva Jobs, eures i espai empreses), les ajudes a la contractació, la formació a mesura de les empreses, contractes de formació i aprenentatge, practiques no laborals i visites personalitzades a les empreses.

    Segons el Secretari General de ATEVAL, D. José Vicente Serna, “les noves línies de prestació de serveis del SERVEF, en els seus diferents vessants, comencen a respondre a les necessitats particulars de les empreses i sectors empresarials”

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El Mercat del Vi d’Ontinyent esgota copes i tapes en una jornada multitudinària

    El primer Mercat del Vi d’Ontinyent ha sigut un èxit rotund, amb milers de visitants que van...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies