16/09/2025 - 16:29
Més

    José Vicente Serna Revert elegit president de la patronal tèxtil ATEVAL

    Aquest migdia la Junta General de l’Associació d’Empresaris Tèxtils de la Comunitat Valenciana – ATEVAL, reunida en convocatòria extraordinària ha triat per unanimitat a José Vicente Serna Revert com a president de l’Associació, al posterior acte de possessió van assistir, entre altres autoritats i representants d’entitats, el Conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafael Climent, el President de la CEV i Vicepresident de la CEOE, Salvador Navarro, el President de les Cambres de la CV, José Vicente Morata, el President de l’Autoritat Portuària de València, Aurelio Martínez, Directors Generals i diversos alcaldes de la zona.
    En aquesta mateixa Junta han sigut designats també els membres del Comité Executiu i de la Comissió de Govern de la patronal tèxtil.

    El nou president, després de la seua elecció, va agrair a la Junta General de ATEVAL la confiança depositada en ell i es va posar a la disposició de totes les empreses associades a ATEVAL, recalcant la força col·lectiva del tèxtil valencià que hui dia aporta un 5% al PIB industrial regional, amb 1500 empreses i 23.000 ocupacions directes, 200 milions d’euros de xifra de negoci i 900 milions en exportacions dirigides als cinc continents.
    Càndid Penalba va rebre un reconeixement empresarial per haver estat com a President de ATEVAL durant l’últim període presidencial (maig 2018- juny 2020), donant sobrades mostres de la seua professionalitat i fort defensa del sector. A més, es va nomenar President d’Honor a l’ex President de ATEVAL, Sr. Alfredo Ferre Miró (president durant el període 1996 – 2000).
    José Vicente Serna, en el seu discurs de programa de nou govern va manifestar la seua voluntat d’integració del sector conformant un Comité Executiu funcional i dinàmic amb membres veterans i nous empresaris disposats a treballar per i per al sector tèxtil valencià, millorar la comunicació i la prestació de serveis associatius, potenciar la internacionalització, la innovació i la formació, i donar un impuls major a l’acció del lobby sectorial del tèxtil valencià.

    En la seua intervenció el president de ATEVAL va manifestar la importància d’implementar mesures sòlides per part dels Governs per a superar les deficiències estructurals que constrenyen l’economia i que han d’incentivar la inversió, el consum i l’ocupació”, destacant la necessitat d’una política efectiva per a la reactivació econòmica, la reorientació productiva i la reindustrialització, que situe a la indústria com a motor de creixement.

    El President va finalitzar la seua intervenció destacant l’aposta de ATEVAL pel seu paper de defensa del sector tèxtil valencià i la seua labor d’intermediació amb les empreses tèxtils davant l’Administració Pública.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El PSPV-PSOE denuncia la paràlisi de la piscina coberta d’Ontinyent durant 18 mesos d’obres

    El Grup Municipal Socialista d’Ontinyent ha denunciat la situació “gravíssima” en què es troben els usuaris de la piscina...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies