01/03/2026 - 6:15
Més

    Finalitza el curs de Geoposicionament impartit a la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida

    Hui divendres ha finalitzat el curs de geoposicionament d’un producte turístic organitzat pel CDT de València i la Mancomunitat. Durant tres dies s’han portat a terme continguts innovadors com: la geolocalització, la neografia, la visualització de territoris, el posicionament i geoposicionament, el geomarketing, les xarxes socials i aplicacions com: els geoportals, la realitat augmentada, el sitemaps, el google places, el facebook places,el foursquare, el gowalla entre altres.

    Filiberto Tortosa, ha afirmat que: “el curs de geoposicionament ha finalitzat amb un èxit rotund, tant per l’alta participació de professional del sector turístic interessats en aquest camp, com pels continguts assolits en matèria de xarxes socials i geomarketing ”, ha continuat: “ cada vegada són més els destins turístics que utilitzen estes tècniques i estratègies per a posicionar-se en el mercat turístic”.

    “La promoció i comercialització dels productes turístics a traves d’internet és basa fonamentalment en l’ utilització de les noves tecnologies, les TIC i les xarxes socials”, ha conclòs Tortosa.

    Per la seua part el Conseller de Turisme de la Mancomunitat, Juan Puchades ha indicat que “ continuarem apostant pel turisme i per la formació com a estratègia de especialització i diferenciació”.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El parc de Benicolet es renovarà amb criteris d’accessibilitat i sostenibilitat

    La reforma integral del parc del carrer La Pau de Benicolet s’emmarca dins del Pla Obert d’Inversions que mobilitza...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies