El president de la Generalitat inaugura a Ontinyent els XI Encontres Empresarials de COEVAL

La finca La Clariana d’Ontinyent ha acollit la inauguració de l’onzena edició dels Encontres Empresarials de COEVAL, amb la participació del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, com a convidat principal de l’acte.

La jornada ha comptat també amb la presència de diverses autoritats institucionals, entre elles l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez; la consellera d’Indústria, Innovació, Comerç i Turisme, Marian Cano; la vicepresidenta de la Diputació de València, Natalia Enguix; i el president de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida, Ismael Sanvíctor.

Reivindicacions de l’empresariat

Durant l’acte, COEVAL ha aprofitat la trobada per demanar agilitat en la materialització de les actuacions previstes a la comarca i per reivindicar que el territori siga tingut en compte com un dels eixos industrials de la Comunitat Valenciana, atenent al seu caràcter empresarial i productiu.

En el col·loqui posterior a la intervenció del president, també es van plantejar propostes per facilitar la cooperació entre pimes en matèria d’innovació i per reforçar la presència de les comarques industrials de l’interior en les polítiques industrials de la Generalitat.

Referència a projectes de la comarca

En la seua intervenció, el president de la Generalitat va fer un repàs de les línies d’actuació del govern autonòmic en els seus primers mesos de mandat i va posar en valor el pes industrial de la Vall d’Albaida dins de l’economia valenciana.

Entre altres qüestions, va citar projectes previstos o en marxa a la comarca com el futur hospital d’Ontinyent, el nou Palau de Justícia, la implantació del grau de Veterinària al campus de la Universitat de València o les millores previstes a la CV-60 entre Castelló de Rugat i Terrateig.

- Advertisement -

Últimes notícies

El porta a porta comercial arranca a Ontinyent amb pagament segons els residus generats

Ontinyent ha posat en marxa hui el nou sistema de recollida de residus per als grans productors de la...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -