COEVAL convoca una jornada en la vall d´albaida per a informar sobre el tancament comptable i fiscal de 2023 i les novetats fiscals de 2024

La seu de la Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida (COEVAL), situada a Ontinyent (Av. del Tèxtil 22), celebrarà dijous que ve dia 8 de febrer a partir de les 16 h. una Jornada titulada “Tancament comptable i fiscal de l’exercici 2023.Novetats fiscals de 2024” organitzada per COEVAL amb la col·laboració de Santonja Asesores.
Amb l’inici de l’any, comença el compte arrere per a la formulació dels comptes anuals, per això en aquesta jornada s’abordaran els instruments comptables i fiscals que permeten gestionar eficaçment el tancament de l’exercici 2023, a més de fixar estratègies d’optimització fiscal i planificar opcions de millora en la tributació dels socis de l’empresa familiar.

També es revisaran les principals novetats en matèria tributària que han entrat en vigor en 2024, i com dur a terme l’auditoria fiscal de l’empresa. Igualment s’informarà sobre quins assumptes fiscals són objecte de major control per l’Administració, els criteris que mantenen Hisenda i els Tribunals sobre temes fiscals d’interés per a les empreses, així com els efectes per a les mateixes de la recent Sentència del Tribunal Constitucional de 18 de gener de 2024.

La Jornada que comptarà com a ponent amb Jaime Santonja, Assessor Fiscal i Soci Director de Santonja Asesores, col·laborador de COEVAL en aquests temes formatius, és gratuïta, prèvia inscripció en el formulari en línia: https://forms.gle/qpPfnA1BFgvfkFTb9

COEVAL acosta a la Vall D´Albaida informació empresarial de la màxima utilitat per als seus Associats, tal com fan des de fa molts anys, complint amb això amb un dels seus principis bàsics: tindre formades i informades a les Empreses de la Vall d´Albaida, aproximant-los, amb el consegüent estalvi econòmic i de temps, el coneixement d’aquells aspectes essencials que afecten les mateixes i que han de conéixer per al bon funcionament i la millora de la professionalització en aquestes.

- Advertisement -

Últimes notícies

Beniatjar multiplica la seua població per un dia amb 500 corredors en la VII Benicatrail

Beniatjar té poc més de dos centenars d'habitants, però este diumenge va rebre 500 corredors. La VII Benicatrail va...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -