14/12/2025 - 8:49
Més

    L’espectacle “Concerto a tempo d’umore” arriba a Ontinyent

    L’espectacle “Concerto a tempo d’umore” de l’Orquestra de Cambra de l’Empordàarriba a Ontinyent després de recórrer Suïssa, Alemanya, Regne Unit, França i Espanya. La representació que ja ha esgotat el 83% de les entrades de platea del Teatre Echegaray tindrà lloc el pròxim 10 de febrer a partir de les 18:00h. Tot i això encara es poden adquirir entrades per avançat a la web de Caixa Ontinyent i una hora abans de l’inici de la funció amb un cost de 8€ (6€ amb descompte).

    El regidor de Cultura, Àlex Borrell, “animava a la ciutadania a gaudir d’esta obra que compta amb el suport de la crítica i del públic. Oferirà un viatge per la música clàssica on podran escoltar les melodies més conegudes acompanyades amb recursos humorístics molt enginyosos”, manifestava. 

    Este espectacle còmic i musical que està adreçat a tots els públics proposa una altra manera de gaudir la música clàssica. Esta funció consta d’una orquestra de corda de dotze músics que interpretarà durant una hora i quart obres de Vivaldi, Bach, Beethoven, Schubert o Strauss on el teatre gestual i de moviment tindran una importància destacada. 

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies