17/02/2025 - 9:28
Més

    L’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent repren la programació amb un concert d’arpa al Teatre Echegaray

    L’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent, orquestra resident al Teatre Echegaray gràcies a un acord entre l’Ajuntament i l’acadèmia Ad Libitum, repren la seua temporada d’actuacions amb el concert “Sons d’arpa” aquest dissabte 9 de juliol al Teatre Echegaray.

    El concert, que començarà a les 19:30, comptarà com a solista amb Jaume Gimeno, actual solista de la Universal Symphony Orchestra i de l’Orquestra Lírica de Castelló, que ha treballat amb artistes Ainhoa Arteta, Raphael, Estrella Morente, Soraya, o Michael Nyman, entre d’altres. El concert estarà dirigit per l’albaidí Toni Úbeda Soler, trombó Solista de la València Brass Band a més de director titular de la Banda Artístico Cultural de Montaverner, la Banda Unió Musical Benissodense i la Banda Jove Associació Unió Musical de Bocairent.

    El regidor de Cultura, Àlex Borrell, animava a la ciutadania “a assistir, gaudir i al seu cas descobrir la música d’arpa un concert de gran qualitat com aquest”. Les entrades es troben a la venda en Ad Libitum, al Carrer Pius XII d’Ontinyent, podent fer-se també reserva al telèfon 96291422, per whatsapp al 635442205, de dilluns a divendres en horari de 9 a 13:30 i de 16:30 a 20:00, o adquirint-les en taquilla una hora abans de l’actuació.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El Circuit de Curses Populars de la Vall d’Albaida 2025 inclou proves per a totes les edats

    La competició inclou 23 curses per a adults i 18 per a categories infantils, amb inclusió per a persones...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -