L’humor i la màgia tornen a Agullent amb la 8a edició del Cicle de Monòlegs i Màgia
Agullent enceta l’estiu amb la 8a edició del Cicle de Monòlegs i Màgia, una proposta cultural ja consolidada que tindrà lloc del 26 de juny al 13 de setembre. L’Ajuntament de la Vila ha programat espectacles gratuïts en bars, restaurants i al Casal Jove, amb alguns dels noms més destacats de l’escena humorística i màgica actual.
Programació destacada
- 26 de juny – Bar Casa Ricardo (20:00 h): Rafa Forner, còmic valencià veterà, inaugura el cicle amb el seu espectacle “Monólogo”.
- 10 de juliol – Casal Jove (20:00 h): la il·lusionista Patricia Ferrero presenta “Sense sentit”, màgia per a tots els públics.
- 17 de juliol – Pizzeria Pecunia (20:00 h): Miki Dkai, amb “Personal trainer”, una proposta directa i divertida.
- 24 de juliol – Bar La Plaça (20:00 h): Xin Xin Mic, duet humorístic de Lluís Mosquera i Carles Cuevas.
- 1 d’agost – Bar El Conde (23:00 h): Saray Cerro porta “Quin desastre”, amb humor fresc i observacional.
- 9 d’agost – Restaurant La Font Jordana (23:00 h): Pepi Labrador, amb “Viviendo a todo gass”.
- 13 de setembre – Bar de la Llar dels Jubilats (23:00 h): Paloma Jiménez tanca el cicle amb “Todo sobre mi toto”.
Una aposta per la cultura d’estiu i el comerç local
Amb aquesta programació, l’Ajuntament d’Agullent aposta per una oferta cultural de qualitat, gratuïta i descentralitzada. El cicle convida a veïns i visitants a gaudir dels espectacles al mateix temps que es promociona l’hostaleria i el comerç local.
El cicle s’ha convertit en una cita ineludible a la Vall d’Albaida, amb artistes que han participat en programes com Comediants, La Resistencia o Got Talent, i que porten l’humor i la màgia a l’abast de tothom.
Més activitats culturals a la comarca: