25/11/2025 - 16:38
Més

    Assemblea General de la Federació Valenciana de Nanos i Gegants

    Este dissabte, 12 de desembre, se celebrarà a Ontinyent l’Assemblea General de la Federació Valenciana de Nanos i Gegants, que cada any se celebra en una ciutat diferent que forma part de la Federació.
    La Federació està composta actualment per 20 colles. L’Associació de Gegants i Cabets d’Ontinyent ostenta la vicepresidència, en la persona d’Inma Ibáñez.

    S’espera que acudisquen colles d’unes 12 poblacions de les tres províncies valencianes. Des dels càrrecs de la Federació es va insistir de celebrar enguany l’Assemblea a Ontinyent i així tenen l’oportunitat de conèixer les noves figures de l’Àguila i de la Tartuga que s’han construït i presentat enguany.

    La jornada de treball transcorrerà de matí en la seu dels Gegants i Cabets, a la Casa de Cultura de la Vila i després es farà una visita guiada pel Palau de la Vila.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Compromís denuncia “repartiment a dit” en el Pla de Trinquets aprovat pel PP a la Diputació

    Compromís denuncia “repartiment a dit” del Pla de Trinquets al Ple de la Diputació Compromís ha denunciat al Ple de...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies