Tres atletes del CAVAOntinyent-Stocklogistic participaren el passat cap de setmana al campionat d’Espanya sub20 en pista coberta celebrat a Sabadell, amb un resultat destacat per part de Quique Marín, que va finalitzar en setena posició.
Marín va competir en la prova dels 1500 metres llisos, on va aconseguir un temps de 3’56’’33, que suposa la seua millor marca de la temporada.
Una final amb incidència prèvia
El recorregut de Marín fins a la final no va estar exempt de dificultats. En la semifinal havia entrat en tercera posició, però una desqualificació inicial el deixava fora. Finalment, la reclamació presentada pel seu entrenador va ser acceptada i va poder competir en la final, on va obtindre el seté lloc.
En la mateixa prova, Júlia Baldó no va poder accedir a la final després de ser novena en la seua semifinal amb un temps de 4’54’’10, acabant en la posició 22 global.
Altres resultats del cap de setmana
En els 800 metres llisos, Hugo Ponsoda va ser cinquè en la seua semifinal amb 1’56’’20, quedant fora de la final i situant-se en la tretzena posició final.
D’altra banda, el club també va estar present a la Volta a Peu d’Alfarrasí, on es van registrar diversos resultats destacats en categories de base i veterans, amb pòdiums per a Júlia Coll, Alan Rodríguez, Alexa Beneyto i Alexandre Verger.
Amb esta competició es dona per tancada la temporada d’hivern per als atletes del CAVA Ontinyent, que ja preparen els pròxims compromisos.




