El programa “Ja Vénen els Reis” ha continuat hui la seua emissió especial del 50 aniversari, traslladant la il·lusió directament des dels estudis a les cases de centenars d’ontinyentins. Després de l’obertura presencial a la Sala Gomis, el format ha tornat a la seua essència radiofònica per a connectar amb la travessia de la comitiva real.
Dificultats en el trajecte marítim Durant l’emissió, s’ha realitzat una connexió en directe amb Georgio i el Capità Jaquip, que han informat de les complicacions meteorològiques en el seu viatge cap a Ontinyent. La caravana real es troba actualment al Port d’Atenes, on la pluja i el mal oratge han dificultat les tasques de càrrega dels contenidors de regals i de carbó. Malgrat el trencament d’una de les grues al port, el Capità Jaquip ha assegurat que la seguretat de la càrrega està garantida.
La visita del Carter Reial a l’estudi El gran protagonista de la vesprada ha sigut el Carter Reial, qui ha fet una parada en el seu viatge per a conversar amb Juanjo Barber. El Carter ha compartit les seues impressions després de la recollida de cartes a Ontinyent, destacant la gran quantitat de peticions rebudes i revelant detalls curiosos sobre la convivència amb Melcior, Gaspar i Baltasar al vaixell.
Informació de servei: Entrades per al Campament de Jacobo Un dels punts clau del programa ha sigut el recordatori per a tota la ciutadania: demà, dilluns 29 de desembre, a les 09:30h s’obri el termini per a aconseguir les entrades del Campament de Jacobo.
On: A la web entradasparaeventos.es.
Causa: Donatiu d’1€ solidari per a l’associació de la Síndrome KBG.
Participació ciutadana El programa ha servit també per a donar veu als més menuts, llegint les cartes de xiquets com Martín, Lucas, Iago o Valeria, i escoltant els àudios enviats al WhatsApp oficial (644 378 641), que continua obert per a rebre les il·lusions de tota la comarca.
L’emissió continuarà demà a través de Cadena SER Radio Ontinyent (89.5 FM) i TV Digital Ontinyent, ja que el programa ha deixat de ser presencial per a centrar-se en la difusió on-line i radiofònica fins al pròxim 5 de gener.



