11/04/2025 - 2:55
Més
  • Farmàcies de guàrdia Ontinyent

Programa: el món editorial a debat

I arriba la tercera de les jornades del cicle “LA VALL D’ALBAIDA: DES DE SANCHIS GUARNER I ENRIC VALOR A L’EDICIÓ ACTUAL DE LLIBRES“. Aquesta la dediquem a analitzar l’estat actual del món editorial, immers en un procés de canvis veloços i de necessitat d’adaptació urgent.

La cita: dissabte 26 de novembre al Centre Cultural de la Caixa d’Estalvis d’Ontinyent (carrer Gomis, núm. 3 d’Ontinyent).

Programa:

  • 10.00 h: Presentació de la Jornada
  • 10.15 -11.15 h: Conferència de Jesús Figuerola Lamata, president de l’Associació d’Editors del País Valencià. L’EDICIÓ DE LLIBRES AL PAÍS VALENCIÀ.
  • 11.30 – 12.30 h: Taula Redona, L’ESTAT DE L’EDICIÓ DE LLIBRES ALS DIFERENTS ÀMBITS. PREVISIONS DE FUTUR. Intervindran: Marc Gomar, periodista; Oriol Izquierdo, Director de la Institució de les Lletres Catalanes, Vicent Berenguer, escriptor, i Lluís Miquel Pèrez, editor. Modera: Josep Albinyana.
  • 12.45 – 13.45 h: Taula Redona, L’EDICIÓ EN PAPER I DIGITAL A LA VALL D’ALBAIDA. Intervindran: Àngel Company, escriptor, traductor i autoeditor; Abel Soler, historiador; Ximo Soler, llibreter; Emili Juan, bibliotecari. Modera: Josep Sanchis.
  • En acabar les intervencions dels convidats, es deixarà un temps per al debat.
  • A les 14.00 h hi haurà un dinar. Aquells que s’hi vulguen quedar a dinar per 12 euros, ho haurien de comunicar al telèfon 670965692 un dia abans com a mínim, el 25 de novembre.
- Advertisement -

Últimes notícies

La Diputació envia als municipis postals amb textos d’autors valencians sobre la Pasqua

La Diputació de València promou l’ús del valencià per Setmana Santa amb una col·lecció de postals literàries La Diputació de...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -