Nou repunt de la covid-19, 58 nous positius en tota la comarca

La Vall d’Albaida registra 58 nous positius, i 151 proves PCR realitzades en els darrers 15 dies. Actualment Ontinyent i l’Olleria se situen en incidència acumulada superior als 200 casos per cada 100.000 habitants, i Aielo es situa amb una IA de 345 casos, actualment considerada com a risc extrem.

Amb l’actualització d’avui dimarts de la Conselleria de Sanitat, es manté la tendència a l’alça de nous positius, quan la setmana passada (també dimarts) s’enregistraven 50 nous positius a la Vall d’Albaida.

Ontinyent registra la majoria dels positius amb 28 nous casos. L’Olleria 13, Benigànim i Aielo de Malferit 5, 2 Agullent, i 1 a Ràfol de Salem, Bocairent, Benissoda, Alfarrasí.

- Advertisement -

Últimes notícies

La Guàrdia Civil deté dos homes i intervé quasi 20 quilos de marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut dos homes de 32 i 42 anys i ha intervingut 19.890 grams de marihuana...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -