EUPV d’Ontinyent acudix a València per celebrar l’1 de Maig

Membres dels col·lectius d’ EU d’ Ontinyent i del PCPV de la Vall d’Albaida participen a les manifestacions a València per celebrar l’ 1 de Maig, exigint juntament amb els treballadors i treballadores la derogació de la Reforma Laboral i per reivindicar una eixida social a la crisi.

Igualment van reclamar mesures que ajuden a pal·liar les amples xifres d’atur i solucions a la dramàtica situació per la que passen milers de persones. Ens vàrem unir al clamor popular contrari a les retallades produïdes al sector públic, donat que retallar en serveis públics atempta contra la igualtat d’accés a serveis bàsics de milers de ciutadans i ciutadanes.

Les mesures posades en marxa pel Consell i pel govern central són mesures injustes que atempten contra la gran majoria de persones, especialment contra els treballadors i treballadores. Aquestes mesures a banda de soterrar la possibilitat d’ eixir d’aquesta crisi, ja que són contraproduents , toquen de mort el poder adquisitiu dels ciutadans i ciutadanes . Eixiren per reivindicar els nostres drets i per cridar ben alt que les persones no poden trobar-nos al darrere del pagament del dèficit. Els ciutadans no hem estat els culpables d’aquesta crisi malgrat que ara totes les mesures proposades pel  Partit Popular pretenguen fer-nos pagar els excessos d’uns pocs . Els de baix que som la gran majoria hem dit prou, prou de privilegis a les minories i prou d’atacar pilars essencials per a la qualitat de vida de la gran majoria.

- Advertisement -

Últimes notícies

Una nova variant evitarà el pas de centenars de camions pel centre de Castelló de Rugat

Castelló de Rugat vol traure del nucli urbà bona part del trànsit pesat que actualment travessa el municipi per...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -