17/10/2025 - 13:41
Més

    La campanya “dona un quilo d’ajuda” replega més de 500 quilos d’aliments per als desafavorits d’Ontinyent

    El tennista ontinyentí Juan Carlos Ferrero va signar centenars de llibres al Poliesportiu Municipal

    La campanya solidària “dona un quilo d’ajuda” va replegar el passat dissabte al Poliesportiu d’Ontinyent més de 500 quilos d’aliments per als desafavorits de la ciutat, que seran repartits per Càritas Ontinyent.

    La campanya, organitzada per la Fundación Juan Carlos Ferrero; el Club de Tennis i Padel Poliesportiu d’Ontinyent, i l’Ajuntament d’Ontinyent, es duia a terme des de les 10:30 al Poliesportiu Municipal ontinyentí, on el tennista Juan Carlos Ferrero va signar més de 300 exemplars del llibre “Made in València” als centenars persones que van col·laborar duent aliments no peribles.

    Finalment, va ser més de mitja tona d’estos aliments els que es van rebre, com ara pasta, arròs, galetes, cereals o conserves que ara seran repartits per Càritas Ontinyent entre els necessitats.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Ontinyent il·luminarà el Pont de Santa Maria i els fumerals en homenatge al Dol perinatal i neonatal

    Ontinyent commemora el Dol Perinatal amb la il·luminació del Pont de Santa Maria i dels fumerals industrials ...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies