04/06/2025 - 13:15
Més

    Aquest divendres presentació de la XXVIII Trobada d’Escoles en Valencià de la Vall d’Albaida

    La sala multiusos d’Agullent acollirà aquest divendres 6 de març a partir de les 19:30 hores la presentació de la XXVIII Trobada d’Escoles en Valencià de la Vall d’Albaida. Un acte que farà passar per l’escenari a més de mig centenar de xiquets i xiquetes del Col·legi Públic Sant Vicent Ferrer que cantaran, ballaran i faran una representació teatral amb la col·laboració de la bandeta de l’Escola de Música i diversos músics local.

    Els xiquets i xiquetes del poble seran els protagonistes d’aquest acte, que també inclourà els parlaments oficials. Un dels moments més especials de la vesprada serà quan es done a conèixer la cançó de la XXVIII Trobada d’Escoles en Valencià de la Vall d’Albaida titulada “Vine  a Agullent”.

    En aquesta edició 2015 de les trobades,  Agullent enceta les celebracions a nivell de totes les comarques valencianes, ja que serà la primera en celebrar-se el proper 28 de març.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El nou contracte de fem a Ontinyent encén el debat polític entre Ens Uneix i Compromís

    Compromís i Ens Uneix xoquen per la taxa de fem i el nou contracte de recollida a Ontinyent La gestió...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies