60 alumnes del col·legi La Concepció visiten l’Ajuntament d’Ontinyent

Un grup de 60 alumnes de segon curs d’Educació Primària del Col.legi “La Concepció” d’Ontinyent han visitat les instal•lacions de l’Ajuntament de la ciutat. Acompanyats per professorat del centre i per la Tècnica Municipal d’Educació, Emília Tortosa, els menuts visitaven en primer lloc l’antic saló de plenaris, on se’ls feia una explicació adequada a la seua edat de com funciona l’Ajuntament.

Posteriorment realitzaven un recorregut per la casa consistorial, per a ser rebuts al despatx d’Alcaldia, per l’Alcalde, Jorge Rodríguez, i els regidors Óscar Borrell i Joan Sanchis. Els xiquets i xiquetes tenien l’oportunitat de realitzar preguntes de tot tipus a l’Alcalde, qui responien a totes i cadascuna d’elles.

Font: Ajuntament d’Ontinyent

- Advertisement -

Últimes notícies

La Generalitat posa xifres al risc de la CV-60: 113 accidents amb víctimes al tram pendent

La CV-60 entre l'Olleria i Terrateig suma 113 accidents amb víctimes i nou morts. La Generalitat anuncia el desdoblament per a 2027.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -