Bocairent presenta la programació del 25N amb activitats fins al 30 de novembre
Bocairent ha iniciat una programació especial amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, que es commemora cada 25 de novembre. Les activitats, organitzades per entitats locals i l’Ajuntament, s’allargaran fins al pròxim 30 de novembre :contentReference[oaicite:1]{index=1}.
Durant estos dies, la figura de l’Home de la Manta s’il·luminarà de color morat i l’edifici administratiu municipal mostrarà una decoració especial per visibilitzar el compromís del municipi amb la igualtat i el rebuig de la violència masclista.
Projeccions de cinema i lectura del manifest
La programació comença amb dues projeccions: Cuestión de género, a la llar de jubilats, i Romper el círculo, que es podrà vore diumenge al teatre Avenida. El dilluns 25 de novembre, se celebrarà la lectura institucional del manifest a la plaça de l’Ajuntament, el CEIP Lluís Vives i el centre de salut de Bocairent.
En TVDigitalOntinyent pots llegir altres informacions relacionades amb iniciatives socials i municipals, com ara les actuacions recents al Mercat Municipal d’Ontinyent o el suport institucional en matèria educativa amb la futura Facultat de Veterinària d’Ontinyent.
Passejada per la Igualtat i tertúlia feminista
El 26 de novembre continuarà la programació amb la passejada per la igualtat i la tertúlia “Amb el cos no es tracta”, organitzada a la seu de l’associació Amas de Casa Tyrius.
Teatre per tancar la programació
El diumenge 30 de novembre tindrà lloc la representació de l’obra “La casa de Bernarda Alba”, a càrrec de la companyia Aquí te Pillo, Aquí Teatro. Una proposta que servirà per cloure les activitats d’esta programació reivindicativa.
Un 25N per a la reflexió col·lectiva
Des de la Regidoria d’Igualtat, Diversitat i Inclusió, el regidor Sergio Gandia destaca que el 25N “ha d’impulsar la reflexió i la conscienciació col·lectiva”. Recorda que “la violència contra les dones continua estant present en la nostra societat i és imprescindible reforçar els mecanismes de suport i protecció” :contentReference[oaicite:2]{index=2}.
Pots consultar la programació completa des del web municipal de Bocairent.


